גיזום עצים

כריתת גיזום עקירת העתקת עצים עושים עם אופק

במות הרמה

במות הרמה עושים עם אופק

צרו קשר

"אופק" הנה חברת גיזום עצים ותיקה ומקצועית, אשר הוקמה על ידי גננים מומחים בעלי ניסיון רב. מטרתנו היא לספק שירות ברמה אחת מעל כולם.

בזכות הוותק הרב שלנו בתחום ומגוון הלקוחות המרוצים, להם תרמנו מהמומחיות שלנו, זכתה החברה למוניטין חיובי בכל אזורי הארץ. החברה ממשיכה לפעול במלוא הכוח גם היום, תוך מתן דגש על שירות אדיב ואמין.

גיזום עצים לפני ואחרי – לחצו כאן לצפייה בתמונות
כשאתם בוחרים באופק לביצוע העבודה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

תעודות והסמכות
אנו חברה הפועלת ברישיון לביצוע עבודות גיזום עצים.
ביצוע העבודות הינו על ידי גוזמים מומחים בלבד.
השימוש בציוד איכותי ומתקדם, דבר המאפשר עבודה מדויקת ללא רבב.
אנו מבצעים עבודות במקומות מסוכנים ובמקומות מסובכים לגישה – יש לנו ביטוח מלא עד 20 מיליון ש"ח! ואנו עובדים בכל חלקי הארץ.

השירותים אותם אנו מספקים:
גיזום עצים וכריתת עצים באמצעות סנפלינג
העתקת עצים
אישורי כריתה מקק"ל
השכרת מנופים, מנופי סל ומנופי הרמה
גיזום עצים בתל אביב ובכל ערי המרכז

גיזום מקצועי

גיזום, בהגדרתו, הוא כריתה וחיתוך של ענפי עצים או צמחים. לכאורה – מאוד פשוט: לוקחים מסור או מזמרה, ו…גוזמים! בפועל, אין הדבר כך. גיזום לא נכון של ענפים יכול לגרום לפגיעה בצמיחתו העתידית של העץ, ובמקרים מסוימים גם לגרום לחוסר יציבות של העץ, שיכול להוביל לקריסתו. במאמר זה ננסה להביא בפניכם את כל המידע הדרוש לביצוע עבודות גיזום נכונות.

פותחים אופק לצמיחה חדשה

לגיזום ענפי העץ והצמח יש מטרה עיקרית אחת – לשפר את צמיחתם. ממש כמו תספורת לשיער שלנו,הוא גורם לצמיחה מהירה ובריאה יותר, ולכן חשוב לבצע את אותו אם רוצים לשמר את צמיחת העץ או הצמח.
מטרה נוספת היא להסיר ענפים חולים ולהגדיל את איכות הפירות של העץ, ועוד מטרה היא לעצב את העץ / הצמח בצורה כזאת שיתאים למקומו ולא יפריע לצמיחתם של עצים או צמחים אחרים, או לחלופין – שלא יחסום מעבר בשבילי הגינה.

גיזום עירוני - כדי שהירוק יהיה ירוק מאוד

גיזום עצים הוא עבודה למקצוענים. נכון שלכאורה כל אחד יכול לבצע זאת, אולם כאשר מדובר על עצים בשטח ציבורי, מאוד רצוי שיבצע את העבודה גורם מוסמך, כדי לא לגרום לסכנה לציבור ולרכוש. ונסביר: כאשר ישנו עץ הצומח פרא וניצב על מדרכה ציבורית בלב לבה של עיר, כריתה לא נכונה שלו עלול לגרום להתמוטטותו. אולי לא באותו רגע, אולי לא בתוך יומיים, אבל גם אם זה יקרה בעוד כחודש, הנזק יכול להיות עצום.

לכן, כאשר מחליטים לבצע גיזום בשטח עירוני, התיאום עם חברה לביצוע עבודות כריתה וגיזום מוטל על העירייה או על המועצה. בטיחות התושבים ורכושם היא חלק בלתי נפרד מחיי השגרה בעיר ובכל יישוב קהילתי, ולכן חשוב מאוד להקפיד ולשים לב לעצים הרבים הניצבים בשטח ולקרוא מבעוד מועד למומחים.

העץ שלך ירוק יותר

לכאורה, אין שום מניעה שתבצעו את עבודות הגיזום של העצים והצמחים בגינה הפרטית שלכם בעצמכם. אבל, לפני שתגשו למלאכה, חשוב שתכירו את תכונות הצמחים והעצים הקיימים בגינה שלכם, כדי שלא תפגעו בצמיחתם העתידית. אם אתם לא בטוחים בצורת הגיזום הנכונה – היעזרו בפעמים הראשונות בבעל מקצוע בתחום, בקשו ממנו הדרכה מדויקת ובפעמים הבאות כבר תוכלו לבצע אותו בעצמכם.

ישנן מספר שיטות לגיזום:

מתי מבצעים את הגיזום?

יש להתאים את "עונת הגיזום" לסוג הצמח או העץ. כך לדוגמה שיחים ועצים נשירים יש לגזום בחודשי החורף ינואר ופברואר, כשהם בתרדמת; ורדים יש לגזום כשהם מתחילים להתעורר מתרדמת החורף – בסביבות חודש פברואר; עצי מחט וערערים יש לגזום בחורף, החל מאמצעו ועד סופו; שיחים טרופיים יש לגזום אך ורק עם סיום הקרה הלילית, בתחילת האביב (אפריל), כדי שהענפים החדשים לא ייפגעו מהקור.

ישנם עצים ושיחים מסוגים נוספים, שיש לגזום בעונות שונות. אם אתם לא בטוחים בעונת הגיזום – התייעצו עם מומחה, על מנת שעבודתכם לא תהיה לשווא ויותר מזה – על מנת שלא לגרום לנזק לצמח או לעץ.

שירותי גיזום עבור כל ערי המרכז

לקוחות ממליצים

קרא עוד
עבודה יפה ומקצועית ומהירה עם שירות מצוין מבינים את העבודה .
קרא עוד
שירות טוב, יחס אדיב ומקצועי, זמינות טובה, מחירים טובים. מומלץ מאוד
קרא עוד
שירות טוב, יחס טוב, זמינות טובה
קרא עוד
מאוד מקצועיים הפכו בעיה גדולה, לקטנה הורידו ניקו גזמו הורידו משקל מהעץ תוך כדי התייעצות איתנו כלקוח בכל שלב ושלב ושוב שאלו , עוד ענף מפה ? עוד ענף משם? זה בסדר ? כל הכבוד !!!!!!
קרא עוד
עשו עבודה פצצה. תיקתקו הכל בצורה מהיה וממקצועית
קרא עוד
תודה על השרות והזמינות. בוצעה עבודה מקצועית ע"י אנשי צוות אדיבים.
קרא עוד
ניב וחן, שני מקצוענים... תקתקו את העבודה... באו לעבוד ולא להעביר את הזמן, מרוצה מאוד מהשרות
קרא עוד
היו אצלי ועשו עבודה מאוד איכותית במחיר ממש זול ביחס למתחרים. רציניים עם יחס נחמד ועושים את העבודה ברצינות מירבית ועם חיוך. ממליצה בחום רב!
קרא עוד
מאיר היה זמין והגיע באותו יום לבדוק את העצים. נתן הצעת מחיר הוגנת ותיאם שרות תוך פחות משבוע. ביום הגיזום למרות שני שכנים שלא הזיזו את המכונית היה גמיש והמתין להזזת המכוניות ואז ביצע את העבודה בצורה מצויינת
קרא עוד
העבודה תואמה תוך 3 ימים, הגוזם הגיע בדיוק בשעה שנקבעה, עבד יפה ומסודר בלי ללכלך, פינה את הגזם באופן מסודר לרחוב לאחר תיאום ימי איסוף מול העירייה.
קרא עוד
קיבלתי שירות מצוין, הרבה מעבר למה שציפיתי וקיבלתי מענה מעבר למה שחשבתי לבקש!!! פשוט נהדר ואין ספק שגם בעתיד אפנה לאופק. בקיצור ממליצה בחום על מאיר
קרא עוד
מקצוענים. הציעו מחיר אטרקטיבי, עמדו בזמנים וביצעו באיכות ובמקצועיות
קרא עוד
הצטרכתי לייעוץ בדבר פעולה שנעשתה כלפי עצים בשטח פרטי, נעניתי במבירות בסבלנות ובאדיבות למרות שחברה זו לא הוזמנה קודם על ידי. תודה לכם
קרא עוד
פניתי ל""אופק"- כריתה וגיזום" לצורך גיזום עץ. השירות היה מצויין. המחיר מצויין. קיבלתי את השירות בזמן, הכל היה יוצא מן הכלל. הגיזום מקיף כמו שביקשתי.
קרא עוד
פניתי לבית העסק כי היה לי צורך לשכיר שרותי מנוף, הם ידעו להתאים את השרות לצרכים שלי וסיפקו אותו יום למחרת, בדקתי והמחיר ששילמתי היה זול מאחרים.